تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 | 14:13 | نویسنده : وحید

مزایای استفاده از حفاظ درب آکاردئونی


این نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترین و مناسبترین حفاظ برای امنیت به شمار می آیند. استفاده از این نوع حفاظ ها مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به اشغال فضای کم و برقراری امنیت و ایمنی اشاره کردحفاظ آکاردئونی هم مانند حفاظ آکاردئونی پنجره دارای انواع مختلفی است که با دست و به صورت ریلی باز و بسته می شوند. شما میتوانید هنگامی که میخواهید از این دربها استفاده کنید، آن ها را به صورت ریلی باز و بسته کنید. البته باید بدانید که حفاظ درب آکاردئونی نسبت به حفاظ آکاردئونی پنجره  وزن بیشتری دارد و بسیار سنگینتر است و به همین دلیل هم حین باز و بسته شدن شما اذیت نخواهید شد.

شما میتوانید به جای اینکه از انواع حفاظ درب آکاردئونی استفاده کنید ازانواع قفل های ضد سرقت و یا حتی دوربین های مداربسته استفاده کنید اما باید بدانید که امنیتی که توسط این پنجره برای شما ایجاد خواهد شد به مراتببهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزنی و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن


انتخاب حفاظ آهنی مدل شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در نظر بگیرید برگزیدنشما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم مناسب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیمحفاظ شاخ گوزنی  یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.

کاربری حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت حفاظ شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یکمحل امن هم در میان شهر زندگی میکنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ایهمانند حفاظ های سرنیزه استفاده کنید

 

حفاظ پنجره فرفورژه


دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

 

ساخت انواع درب حیاط ویلایی


ساخت درب باغ هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هاییمی ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان بهطراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد.شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شمااین امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

منبعخبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 209
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 | 20:52 | نویسنده : وحید

زیبایی نمای حفاظ شاخ گوزنی

افزایش جذابیت و زیبایی دیوارهای ساختمان می‌تواند جلوه متفاوت و خاصی از یک آپارتمان ارائه ‌دهد. حتی نمای بیرونی ساختمان و جذابیت آن می‌تواند بر روی ساکنان ساختمان و حتی کسانی که برای خرید آپارتمان می‌آیند تأثیر مثبتی داشته باشد . وجود حفاظ ‌ها علاوه بر امنیت باعث زیبایی و جذابیت می‌شود. برای مثال حفاظ شاخ گوزنی می‌تواند به نمای ساختمان زیبایی دهد. و با قابلیت رنگ‌پذیری که دارد می‌تواند با نماهای مختلف ست شود . حفاظ‌های دیگری مانند حفاظ لیلیوم وجود دارد که ظاهر ساختمان را تحت تأثیرخود قرار می‌دهد. وقتی وارد یک آپارتمان می‌شوید. اولین تاثیر و حس را از زیبایی آپارتمان می‌گیرید و این زیبایی به دو قسمت زیبایی درونی و بیرونی تقسیم می‌شود. در زیبایی بیرونی، ورودی قابل ‌توجه و زیبا و همچنین حفاظ و نرده زیبا می‌تواند زیبایی آن ساختمان را دوچندان می‌کند. می‌توان با سرمایه‌گذاری روی حفاظ‌های آپارتمان آن را خاص تر از بقیه ساختمان‌ها کرد.

مراحل ساخت حفاظ

با توجه به نیاز مشتری و سفارش و نوع دیوار ساختمانی که حفاظ باید نصب شود. در ابعاد مورد نیاز وی قابل ساخت و تولید می باشد . ساخت حفاظ شاخ گوزنی مانند ساختن سایر انواع حفاظ ساختمان دارای مراحلی به شرح زیر می‌باشد:
ابتدا سازنده حفاظ نرده به خرید کردن میلگردها از سازنده میلگرد و انتقال آن‌ها به محل تولید حفاظ و ساخت حفاظ شاخ گوزنی اقدام می‌کند. سپس میلگردهای خریداری شده مطابق نیاز و در سایزهای متفاوت برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی برشکاری می‌شوند . خم کاری و جهت شکل ‌دهی قطعات حفاظ ، از دستگاه پرس استفاده می‌ شود .
قطعات آماده شده تحویل جوشکار خواهند شد تا اتصال قطعات برحسب سفارش مشتری انجام شود . سپس مرحله پخت در کوره می‌رسد . بعد از انجام جوشکاری و رنگ‌ زدن پس از پاشیدن رنگ پودری، حفاظ داخل کوره پخت شده و در انبار قرار داده می‌شود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 227
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 | 15:39 | نویسنده : وحید

شناخت سقف آردواز و انواع آن


سقف کاذب و زیبای آردواز چیست؟

بدون شک شما هم اگر عضوی فعال در زمینه خرید و فروش مصالح هستید نام سقف کاذب و زیبای آردواز را بسیار شنیده اید. سقف کاذب و زیبای آردواز در واقع یک مخلوط از سیمان، آزبست و یا الیاف معدنی است که همراه با الیاف مصنوعی و همچنین مواد شیمیایی دیگر با آب ترکیب می شود تا بتوان از آن به عنوان نوعی مصالح در ساختمان استفاده کرد.
 

سقف کاذب و زیبای آردواز چیست؟


سقف کاذب و زیبای آردواز در واقع با توجه به سیمانی که دارد بسیار مقاوم است و میتوان گفت که از جمله مصالحی به شمار می رود که برای زیبایی سقف و دیگر نماها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همانطور که میدانید، نما یکی از مهم ترین بخش هایی است که در ساختمان به چشم خواهد آمد. در زمان های قدیم تر این طور گفته می شود که این نوع مصالح جز اولین محصولاتی بوده است که برای پوشش های سقف شیروانی از آن استفاده می شده است. این استفاده به حدی زیاد بود که اولین افرادی که اقدام به ساخت پوشش های سقف کرده اند در واقع می گویند که سقف کاذب و زیبای آردواز همان سقف شیروانی است که البته تصوری غلط و دور از انتظار است.


ورقه های سقف کاذب و زیبای آردواز چگونه ساخته می شوند؟


ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.
دقت داشته باشید که سقف کاذب و زیبای آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.


سقف کاذب و زیبای آردواز چه ویژگی هایی دارد؟


البته که این مصالح ویژگی های بیشماری دارد. اگر شما هم میخواهید از این مصالح در ساختمان سازی خود استفاده کنید بهتر است که با ویژگی های آن آشنا شوید.سقف کاذب و زیبای آردواز در برابر آلودگی مقاوم است
گاها دیده می شود که از مصالحی در ساختمان سازی استفاده می کنیم که کثیف می شوند. در این حال تصور می کنیم که این مصالح کیفیت لازم را ندارند و برای شما مشکل ساز خواهند شد. دقت داشته باشید که گرد و غباری که بر روی نمای ساختمان می نشیند اغلب نمای ساختمان را نازیبای خواهد کرد. بارش برف و باران نیز از جمله مواردی است که باعث می شود نمای ساختمان شما به طور کامل پوشیده شود. در این حال رگه هایی از مواد تیره و همچنین کثیف در نما خود را نشان خواهند داد که به طور حتم نمیخواهید با آنها رو به رو شوید. مسلما پس از چندین بار تکرار این موضوع، نمای ساختمان شما به طور کل خراب خواهد شد و دیگر زیبایی از آن باقی نخواهد ماند. سقف کاذب و زیبای آردواز چتری یکی از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید. در واقع در این روند میتوانید جلوه زیبایی به ساختمان خود بدهید. این نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک پوشش عالی برای ساختمان به شمار می آیند. برای نماهای آجری هم میتوانید از این نوع مصالح ها استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، دوام و امنیت ساختمان خود را نیز دو چندان کنید.
سقف کاذب و زیبای آردواز نمایی زیبا به ساختمان شما خواهد داد
در واقع اینطور گفته می شود که شما میتوانید از سقف کاذب و زیبای آردواز برای زیباتر شدن نمای ساختمان خود استفاده کنید. شما در این بخش قادر خواهید بود که از کنیتکس استفاده کنید تا رنگ رویه سیمانی را تغییر دهید. دقت داشته باشید که در این حال نمای کنیتکس برای رنگ دهی و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بتوان به طور کل اینگونه گفت که اگر در زمان های قدیم از این نوع مصالح به وفور استفاده می شد، امروزه هم استفاده از این نوع پوشش ها در واقع به عنوان یک نمای زیبا برای ساختمان شماست و میتوانید در عین اینکه امنیت ساختمان خود را افزایش دهید قادر خواهید بود که هرآنچه که نیاز است را در زمینه زیبایی برای ساختمان خود فراهم کنید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 3053
برچسب ها : آردواز,

تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 | 14:45 | نویسنده : وحید

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.
ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

قیمت حفاظ دیوار

برای اینکه قیمت ساخت یک حفاظ دیوار تخمین زده شود، باید ابتدا نوع کاربری آن تعیین شود. همچنین متراژی که قرار است برای آن حفاظ مشخص گردد نیز یکی از مهم‌ترین عواملی خواهد بود که در تعیین قیمت حفاظ دیوار نقش خواهد داشت.
در وهله‌ی بعدی نوع و جنس حفاظ هم باید مدنظر قرار بگیرد که با توجه به اینکه انواع حفاظ دیوار وجود دارد، بسته به پیچیدگی هر کدام، بر قیمت ساخت حفاظ افزوده خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 362
برچسب ها : حفاظ دیوار,

تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 | 14:44 | نویسنده : وحید

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.
ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

قیمت حفاظ دیوار

برای اینکه قیمت ساخت یک حفاظ دیوار تخمین زده شود، باید ابتدا نوع کاربری آن تعیین شود. همچنین متراژی که قرار است برای آن حفاظ مشخص گردد نیز یکی از مهم‌ترین عواملی خواهد بود که در تعیین قیمت حفاظ دیوار نقش خواهد داشت.
در وهله‌ی بعدی نوع و جنس حفاظ هم باید مدنظر قرار بگیرد که با توجه به اینکه انواع حفاظ دیوار وجود دارد، بسته به پیچیدگی هر کدام، بر قیمت ساخت حفاظ افزوده خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 386
برچسب ها : حفاظ دیوار,

تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 | 14:42 | نویسنده : وحید

آشنایی با انواع درب ویلایی

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ویلایی آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب ویلایی هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شدهاند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

ساخت درب ویلایی

ساخت درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 370
برچسب ها : درب ویلایی,

تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 | 14:27 | نویسنده : وحید

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت بالای آن ها

مسئله امنیت از دیرباز تاکنون در اکثر خانه ها مطرح بوده است و بشر امروزی نیز به تبع گذشته با پیشرفت های روزی که صورت گرفته است، رو به تولید و ساخت حفاظ های آهنی مختلفی آورده است که با کارگذاری آن ها روی دیوار منازل مسکونی، امنیت و آسایش را در خانه ها برقرار سازد. حفاظ آهنی که به شیوه های مدرن و متفاوتی امروزه ساخته می شوند را می توانید در قالب مدل های متنوع و زیبایی خریداری نمود تا علاوه بر زیبایی نمای بیرونی منزل شما مانع از ورود و خروج هر گونه سارق و افرادی می گردد که قصد آزار و اذیت شما را دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن دسته حفاظ هایی است که از جنس آهن ساخته شده است تا با استحکام بالای خود و نیز تیز و برنده بودن خویش مانع از آن شود که حتی فکر سرقت چنین خانه هایی به ذهن سارقان حرفه ای نیز خطور نماید. با توجه به اینکه مدل و فرم حفاظ شاخ گوزنی درست به مانند شاخ گوزن بسیار تیز و برنده هستند و با تراکم زیاد به در جهات مختلفی قابل تنظیم است، می توان استحکام و کارایی بالای این نوع از حفاظ ها را به عینه لمس نمود. این شباهت سبب نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی بدین نام گردیده است. در ادامه به برخی از ویژگی ها و مشخصه هایی می پردازیم که از حفاظ شاخ گوزنی بر می آید.ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی
از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع و فرم دهی آن انتظار می رود که به عنوان سدی مستحکم در برابر هر کسی واقع گردد و به هیچ عنوان اجازه ورود افراد شرور و سارقان حرفه ای را به داخل منازل مسکونی ندهد. این حفاظ آهنی یکی از انواع حفاظ های ساخته شده از فولاد است که نسبت به سایر حفاظ های دیگر قدیمی تر بوده و در قالب هزینه ای کمتر و ارزان قیمت تر نیز نسبت به سایر انواع حفاظ های آهنی در بازار تولید و عرضه می گردد. به طور کلی می توان ویژگی ها و مشخصه های حفاظ شاخ گوزنی را در موارد زیر جستجو نمود:

 

1-    نوع فرم دهی میلگردها 


نوع فرم دهی میلگردها و نیز شاخه های تیز و برنده آهنی آن ها سبب شده است تا استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بیشتر منازل مسکونی مشاهده گردد که این امر نشان دهنده استقبال گرم مردم به این نوع از حفاظ های آهنی می باشد. تراکم زیاد و بیش از حد شاخک های حفاظ شاخ گوزنی به نوبه خود مانع از آن می گردد که هر فردی فکر گذر از آن ها را به دل خویش راه دهد و با دیدن نوع فرم دهی میلگردها و ارتفاع دلخواه آن ها و نیز خاصیت برندگی آن ها که جایی برای گیر کردن دست و پای افراد به آن نیز وجود ندارد، همه آن ها سبب شده است تا از حفاظ شاخ گوزنی بتوان به طور انبوه و عمده در بیشتر کوچه و خیابان هایی استفاده شود که حیاط دار می باشند. 

 

2-    ممانعت از جهت ایستادن در کنار شاخه های تیز این حفاظ 

شاخه های تیز حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشند که ایستادن در کنار آن ها را بسیار سخت و دشوار و حتی غیرممکن می سازد. چرا که خمکاری های رو به بیرون این نوع از حفاظ ها در جهات مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا نتوان در کنار آن ها ایستاد.

3-    امنیت و استحکام بالا 

با توجه به فولادی بودن جنس حفاظ شاخ گوزنی و تراکم بالای این نوع از حفاظ ها می توان به ضرس قاطع امنیت بالا و استحکام منحصر به فرد و مثال زدنی آن ها را یادآور گشت که از جمله مسائلی است که به هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی مورد توجه مشتریان واقع می گردد. ضمن اینکه اگر خواهان امنیت بیشتر و آسودگی خیال بیشتر هستید، می توانید به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی، حفاظی با تراکم بالا را سفارش دهید که با استفاده از شاخک های بیشتر در جهات مختلف کار را برای هر سارق و فرد شروری سخت تر و محال سازد. عرض حفاظ شاخ گوزنی نیز کاملا به دلخواه شما قابل تنظیم است و شما می توانید بنا بر سلیقه خود عرض آن را تنظیم کنید و سفارش خود را به تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی ارائه کنید تا متناسب با نیاز و سلیقه شما حفاظی آهنی بسیار مستحکم و مقاوم را بسازند تا از نظر ایمنی خیال خود را راحت و آسوده نمایید.

4-     نوع جوشکاری 

نوع جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای مستحکم و مقاوم ساخته می شود که به راحتی میلگردهای آن قابل شکستن و خم شدن نباشند. به علت همین مقاومت بالای حفاظ شاخ گوزنی است که طیف وسیعی از مردم از این نوع از حفاظ های آهنی به جهت امنیت بیشتر خانه خود استفاده می کنند. 

5-    رنگ بندی های زیبا 

ترکیب رنگ بندی های زیبا و منحصر به فرد در کنار یکدیگر در حفاظ شاخ گوزنی نیز از جمله مسائلی است که سبب اختیار و گزینش این حفاظ آهنی شده است تا با رنگ های دلخواه شما شکل و شمایلی متفاوت به حیاط و کوچه های مجاور آن بخشید و موجب زیبایی ظاهری نمای روی دیوار خانه و ساختمان شما نیز می گردد.

 

منبع : خبرگزاری مهر



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 278
برچسب ها : حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 | 14:32 | نویسنده : وحید

مزایای استفاده از حفاظ درب آکاردئونی

این نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترین و مناسبترین حفاظ برای امنیت به شمار می آیند. استفاده از این نوع حفاظ ها مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به اشغال فضای کم و برقراری امنیت و ایمنی اشاره کرد. حفاظ درب آکاردئونی هم مانند حفاظ آکاردئونی پنجره دارای انواع مختلفی است که با دست و به صورت ریلی باز و بسته می شوند. شما میتوانید هنگامی که میخواهید از این درب ها استفاده کنید، آن ها را به صورت ریلی باز و بسته کنید. البته باید بدانید که حفاظ درب آکاردئونی نسبت به حفاظ آکاردئونی پنجره  وزن بیشتری دارد و بسیار سنگینتر است و به همین دلیل هم حین باز و بسته شدن شما اذیت نخواهید شد.

شما میتوانید به جای اینکه از انواع حفاظ درب آکاردئونی استفاده کنید از انواع قفل های ضد سرقت و یا حتی دوربین های مداربسته استفاده کنید اما باید بدانید که امنیتی که توسط این پنجره برای شما ایجاد خواهد شد به مراتب بهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزنی و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهنی مدل شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در نظر بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم مناسب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم. حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.

کاربری حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت حفاظ شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در میان شهر زندگی میکنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای همانند حفاظ های سرنیزه استفاده کنید

 

حفاظ پنجره فرفورژه

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

 

ساخت انواع درب حیاط ویلایی

ساخت درب حیاط ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شما این امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 208
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 | 15:10 | نویسنده : وحید

انواع درب حیاط ساده و شیک

همانطور که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط ساده و شیک

ساخت درب سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی چگونه است؟

انواع مختلفی از این نرده های فلزی پنجه وجود دارد که آهنگرانی که در این زمینه فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در انواع مختلفی داشته باشید. این افراد در واقع هنر را با گل سازی و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در این بین، دست کسانی که در زمینه ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی فعالیت می کنند بسیار باز است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بعضا دیده می شود که برخی از این افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تری داشته باشید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که نوعی که مورد نظر شماست کدام است.

یکی از صنایعی که امروزه به یک صنعت پرکاربرد تبدیل شده است، صنعت ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی است که به شما اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهید و امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. طرح های ظریف و همچنین خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آنها استفاده کنید. البته فرفورژه و همچنین گل نرده ها نیز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمره تزئینات اصل و همچنین خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از این قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در دست داشته باشید که بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید و در سال های اخیر هم توانسته اند تا نقش پررنگی در ایجاد امنیت داشته باشند. پیشرفت هایی که امروزه در این صنعت ایجاد شده است، باعث شده تا ماشین آلات مختلفی در این زمینه ساخته شوند که رواج انواع خاصی از فرفورژه و دیگر قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را برای شما خواهند ساخت و شما میتوانید آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

جنس قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع به شما اجازه می دهد تا شما انواع مختلفی از آن ها را با جنس آهنی میتوانید تهیه کنید. یکی از رایج ترین انواع قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع نرده های فرفورژه است که شما میتوانید آن ها را در حفاظ های پنجره مورد استفاده قرار دهید. حفاظ فرفورژه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 206
برچسب ها : درب فرفورژه , حفاظ پنجره فرفورژه,

تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 | 14:33 | نویسنده : وحید

شناخت حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی  برای ایجاد امنیت منزل و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد ، سارقان و حیوانات وحشی و... ساخته میشود .

 حفاظ شاخ گوزنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود.

در سالیان دور حفاظهای به کار رفته  بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .

نمونه ای از حفاظ های نسل جدید:

-1 حفاظ شاخ گوزنی

-2بوته ای و نی زار روبه رو هستیم که از نظر شکل ظاهری ،امنیت و قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید پلیس کشور نیز می باشد.

 

جنس رنگ و ابعاد  حفاظ شاخ گوزنی

 جنس رنگ از نوع فام بوده است که کیفیت بسیار عالی و مورده قبولی دارذ. اندازه طولی شاخه از این حفاظ معمولا به 2 متر می رسد. عرض این نوع ازحفاظ به 30 تا 75 سانت می رسد. ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.

 

حفاظ پنجره مدرن چیست؟

زمانی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید بدون شک شما هم یاد فلزاتی می افتد که شباهت بسیاری به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدی هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته می شود اما عموما رنگ آن سیاه است و میتوان گفت که صنعتی که فرفورژه را تولید می کند در واقع یک تلفیق از صنعت و هنر است. شما میتوانید در انواع حفاظ های فرفورژه ظرافت و همچنین زیبایی را ببینید که با تولید محصولات صنعتی ایجاد شده اند. این نوع حفاظ ها معمولا پس از اینکه به طور کامل مورد بررسی های امنیتی قرار می گیرند به این بازار عرضه می شوند. تولید فرفورژه به عنوان حفاظ های پنجره چندین سال است که باب شده است چرا که تصور عموم مردم بر این بود که این نوع حفاظ ها امنیت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره مدرن رو به افزایش است میتوان گفت که امنیت نیز در ساختمان ها افزایش یافته است.

 

 

 

آشنایی با حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی

امروزه استفاده از حفاظ های مختلف به عنوان یکی از اجزای اصلی در ایجاد امنیت برای خانه و ساختمان شما به حساب می آید. حفاظ درب ضد سرقت یکی از انواع حفاظ هایی است که به صورت مشبک ساخته می شود که عمدتا لوزی و و از جنس آهن هستند. این نوع حفاظ ها معمولا به عنوان یک درب ضد سرقت استفاده می شوند و باعث می شوند که شما بتوانید حتی زمانی هایی که در منزل نیستید امنیت را تا حد زیادی ایجاد کنید.

حفاظ درب ضد سرقت در واقع یک حفاظ امنیتی و یک جدا کننده است که برای جلوگیری از به هدر رفتن فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه می دهند که از به هدر رفت فضا نیز جلوگیری کنید و همچنین از ایجاد مزاحمت در مکان هایی مانند درب های ورودی و پاساژ ها جلوگیری میکند. حفاظ درب ضد سرقت عموما از جنس فلزات و آهن است و به همین دلیل هم میتواند یکی از مهم ترین بخش ها در حفظ امنیت خانه باشد.

 

منظور از حفاظ آهنی چیست؟

زمانی که می گوییم حفاظ آهنی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همین دلیل هم بیشتر به آن ها حفاظ آهنی گفته می شود اما حفاظ پنجره و حفاظ دیوار نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ آهنی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک قطعه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی پنجره و یا دیوار خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این نوع حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که امنیت و زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ آهنی آشنا کنیم.

 

 

منبع : خبر گزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 2259
برچسب ها : حفاظ پنجره فرفورژه , حفاظ شاخ گوزنی,

تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 | 14:10 | نویسنده : وحید

حفاظ شاخ گوزنی  مدرن چیست؟


نمونه ای بهبود یافته از حفاظ های سرنیزه اما حفاظ شاخ گوزنی  مدرن است که در طراحی های مربوط به آن تمامی عیوب و همچنین مشکلات حفاظ های سرنیزه ای سنتی حل شده است. حفاظ های سرنیزه ای مدرن اما از جنس میلگرد هستند. یکی از خوبی های این نوع حفاظ ها این است که مطابق با سلیقه مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. همچنین تراکم و ارتفاع آن ها نیز متفاوت خواهد بود. بین حفاظ های سرنیزه ای مدرن و همچنین حفاظ های سرنیزه ای قدیمی و سنتی تفاوت های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می توان به همین ساختار خاص و تغییرات ویژه در این قسمت اشاره کرد. البته باید بدانید که حفاظ های سرنیزه ای هم در واقع یکی از ابتکارات شرکت های ایرانی است که امنیت منازل و همچنین شرکت ها را تا حد بسیار زیادی فراهم می کند. در بخش بعدی می خواهیم شما را با مشخصات کلی حفاظ های سرنیزه ای آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

ساخت درب ویلایی

ساخت درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.
در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب فرفورژه از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان
به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ ویلایی رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی
که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،
بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.
نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :
ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 234
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 | 14:39 | نویسنده : وحید

انواع حفاظ دیوار ( آهنی )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ دیوار ( آهنی )

انتخاب حفاظ آهنی بارو در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را گزینش کنید باید بدانید که به راستی باید پول بسیاری خرج کنید الی بتوانید امنیت را لغایت حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه های بیشتری را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که خرج های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در گزینش گونه حفاظ آهنی حصار آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار ( آهنی ) را حفظ کنید. باید در این گویه گزینش های خویش را به دقت بررسی کنید. بلندی و همچنین پیچیدگی هایی که در این گویه هستی دارد به شما فرمان خواهد داد که شغل خرید و فروش حفاظ آهنی بارو را بسهولت سپریدن دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما مفتوح است که حفاظ های ساده ای مانند حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در بیرون از شهر زندگی می کنید، حفاظ آهنی حصار می تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می شود. شما در ضمن می توانید از حفاظ های سنگین استفاده کنید.

حفاظ دیوار ( آهنی ) بسته به چه عواملی است؟

در واقع زمانی که شما میخواهید حفاظ دیوار ( آهنی ) را خریداری کنید مثل تقسیم های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و به راستی حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان باره استفاده پیمان می گیرند بعد باید به ویژگی های گوناگون آن دقت کنید.

شما باید در حین خرید حفاظ آهنی حصار به نکته ها و ویژگی های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. خاصیت های گوناگون از آنگونه موارد پایین می توانند در خرید حفاظ آهنی حصار حائز اهمیت باشند.

 

نرده فرفورژه آهنی راه پله را زیبا و شیک انتخاب کنید.

نرده پله گرد دوبلکس یکی از عناصر دکوراتیوی است که برای ساختمان به کار می رود. برای خانه های دوبلکس یا سوبلکس و همچنین برای پله های خارج ساختمان شما نیاز دارید که نرده فرفورژه آهنی راه پله شیک و زیبایی انتخاب کنید. نکته مهم دیگر در انتخاب نرده فرفورژه آهنی راه پله این است که کیفیت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشید که نرده راه باید از متریال با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهنی راه پله خوب و با کیفیت چندین نقش دارد که در ساختمان شما ایفا می کند. در صورتی که نرده فرفورژه آهنی راه پله از متریال خوب و عالی بهره مند شده باشد، ماندرگای بالایی دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قدیمی و کهنه نمی شود. همچنین در صورتی که از جوشکاری و برشکاری با دستگاه های به روز و پیشرفته بهره مند شده باشد نیز خم نشده و قابل برش خوردن نیست. مهمترین وظیفه نرده فرفورژه آهنی راه پله این است که در برابر نیروهای وارد مقاومت کند. در صورتی که نرده از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، تکیه دادن به ان می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهنی راه پله با هدف ایمنی هنگام بالا و پایین رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زیرا وجود این حفاظ ها سبب پایداری افراد می شود و مانع از سقوط می شود. بنابراین باید در خانه هایی که سالمند یا فرزند کوچک دارند باید نرده فلزی محکم و با کیفیت را انتخاب کنید.

نرده فرفورژه آهنی راه پله زیبا و مدرن نیز نقش مهمی در دکور خانه شما دارد. در صورتی که زیبایی و هارمونی خانه برای شما اهمیت دارد، باید در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزی راه پله دقت کنید.  قیمت نرده فرفورژه آهنی راه پله فلزی نیز امر مهمی است که در انتخاب شما می تواند موثر باشد. در نظر داشته باشید که نرده فرفورژه آهنی راه پله که در شرکت فرفورژه آنلاین  ساخته می شود بسیار قیمت مناسبی دارد زیرا براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می گردد.

 

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 230
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 | 14:39 | نویسنده : وحید

چه عواملی برای انتخاب نرده روی دیوار تاثیر دارد ؟

شاید تصور کنید که کار انتخاب نرده روی دیوار مدرن آسان است و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روی دیوار مدرن آشنا خواهید کرد.

قیمت انواع نرده روی دیوار مدرن

بدون شک شما هم یک مقدار بودجه خاصی برای حفظ خود در نظر گرفته اید. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، قیمت یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید در خرید نرده روی دیوار مدرن به آن دقت کنید. مانند هر چیز دیگری هم، زمانی که پای پول در میان باشد شما باید بتوانید کالایی را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه شما میتوانید کیفیت آن را تضمین کنید. در نهایت گفته می شود که هرچقدر بتوانید هزینه بیشتری را برای نرده روی دیوار مدرن کنار بگذارید، کیفیت و همچنین تنوع خرید شما هم بیشتر خواهد شد.

کاربرد نرده روی دیوار مدرن

هرچقدر که امنیتی که نرده هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، در واقع ارتفاع و پیچیدگی های آن ها نیز بیشتر است. اگر شما در یک محل در مرکز شهر زندگی می کنید، دست شما برای انتخاب حفاظ هایی که میخواهید بازتر خواهد بود، به ویژه اگر امنیت محل زندگی شما بالا باشد نیز میتوانید حتی زیبایی نرده را نیز در انتخاب آن دخیل بدانید.

اگر شما میخواهید یک نرده روی دیوار مدرن را انتخاب کنید باید مانند بخش های دیگر ساختمان سلیقه خود را دخیل بدانید. یکی از بخش هایی که بدون شک برای شما مهم خواهد بود نمای ساختمان است. پس شما هم باید به ظاهر دقت کنید و تمامی آنچه که نیاز دارید را برای فروشنده شرح دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های خاص نرده روی دیوار مدرن

نرده روی دیوار مدرن در واقع ویژگی های مختلفی دارد. این نوع نرده ها با اینکه کارایی یکسان دارند اما درجه این کاربرد میتواند متفاوت باشد که شما باید به طور حتم به آن دقت کنید. اگر بتوانید با انواع ویژگی های نرده روی دیوار مدرن آشنا شوید در نهایت خواهید دید که هرگونه از آن ها برای ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است که نکات بسیاری را رعایت کنید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.

 

نرده پله آهنی پیچ

 

نرده پله آهنی پیچ درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایستحتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گرددتا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادنو سقوط از روی پله های ساختمان بتوان از پله مارپیچ به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.این مسئله زمانی بیشتر نمود می یابد که داخل ساختمان ها بچه های کوچک و بازیگوشی باشندکه دائما از پله ها بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا سکندری خوردن آن بسیار زیاد است و در صورت نبود نرده پله آهنی پیچ ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد. بنابراین ساخت و نصب پله مارپیچ را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خویش حتمابه دست افراد متخصص و کاربلد بسپارید تا با بهره گیری از علم و تخصص خویش در این زمینه بتوانندبا نصب نرده پله آهنی پیچ به عنوان حفاظ آهنی یا چوبی جان خود و اعضای خانواده و به ویژه کودکان بازیگوش خود و مهمانان خویش را از هر گونه آسیب جدی حفظ نمایید. در ادامه به نقش پله مار پیچ و کاربرد آن در زندگی انسان ها بیش از پیش اشاراتی خواهیم داشت.نقش زیبایی و کارایی بالا با نرده پله آهنی پیچپلکان در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که در گذشته از پله مارپیچ تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با این تفاوت که در ساخت و طراحی نرده پله آهنی پیچ امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های فوق العاده بی نظیری از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 211
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 | 15:16 | نویسنده : وحید

انواع درب حیاط ساده و شیک

همانطور که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط ساده و شیک

ساخت درب حیاط ساده و شیک سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی چگونه است؟

انواع مختلفی از این نرده های فلزی پنجه وجود دارد که آهنگرانی که در این زمینه فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در انواع مختلفی داشته باشید. این افراد در واقع هنر را با گل سازی و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در این بین، دست کسانی که در زمینه ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی فعالیت می کنند بسیار باز است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بعضا دیده می شود که برخی از این افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تری داشته باشید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که نوعی که مورد نظر شماست کدام است.

یکی از صنایعی که امروزه به یک صنعت پرکاربرد تبدیل شده است، صنعت ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی است که به شما اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهید و امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. طرح های ظریف و همچنین خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آنها استفاده کنید. البته فرفورژه و همچنین گل نرده ها نیز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمره تزئینات اصل و همچنین خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از این قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در دست داشته باشید که بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید و در سال های اخیر هم توانسته اند تا نقش پررنگی در ایجاد امنیت داشته باشند. پیشرفت هایی که امروزه در این صنعت ایجاد شده است، باعث شده تا ماشین آلات مختلفی در این زمینه ساخته شوند که رواج انواع خاصی از فرفورژه و دیگر قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را برای شما خواهند ساخت و شما میتوانید آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

جنس قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع به شما اجازه می دهد تا شما انواع مختلفی از آن ها را با جنس آهنی میتوانید تهیه کنید. یکی از رایج ترین انواع قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع نرده های فرفورژه است که شما میتوانید آن ها را در حفاظ های پنجره مورد استفاده قرار دهید. حفاظ فرفورژه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری مهر



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 203
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 | 14:46 | نویسنده : وحید

مزایای استفاده از حفاظ درب آکاردئونی

این نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترین و مناسبترین حفاظ برای امنیت به شمار می آیند. استفاده از این نوع حفاظ ها مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به اشغال فضای کم و برقراری امنیت و ایمنی اشاره کرد. حفاظ درب آکاردئونی هم مانند حفاظ آکاردئونی پنجره دارای انواع مختلفی است که با دست و به صورت ریلی باز و بسته می شوند. شما میتوانید هنگامی که میخواهید از این درب ها استفاده کنید، آن ها را به صورت ریلی باز و بسته کنید. البته باید بدانید که حفاظ درب آکاردئونی نسبت به حفاظ آکاردئونی پنجره  وزن بیشتری دارد و بسیار سنگینتر است و به همین دلیل هم حین باز و بسته شدن شما اذیت نخواهید شد.

شما میتوانید به جای اینکه از انواع حفاظ درب آکاردئونی استفاده کنید از انواع قفل های ضد سرقت و یا حتی دوربین های مداربسته استفاده کنید اما باید بدانید که امنیتی که توسط این پنجره برای شما ایجاد خواهد شد به مراتب بهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزنی و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهنی مدل شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در نظر بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم مناسب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم. حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.

کاربری حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت حفاظ شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در میان شهر زندگی میکنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای همانند حفاظ های سرنیزه استفاده کنید

 

حفاظ پنجره فرفورژه

دقت داشته باشید که این نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار می آیند که حین باز و بسته شدن یک شکل شبیه به سایبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشید که این نوع از حفاظ ها تنها از بخش پایینی حرکت خواهند کرد و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. آنچه که باید بدانید این است که این نوع از حفاظ ها به تازگی به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترین نوع حفاظ ها هستند و همین هم باعث می شود که قیمت آن ها زیادتر از سارین باشند. این نوع حفاظ ها مقاومت بسیاری دارند و حتی می توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئونی در این زمینه رقابت کنند.

دقت داشته باشید که خرید این نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع برای مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگی در آن ها وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

 

ساخت انواع درب حیاط ویلایی

ساخت درب حیاط ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شما این امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 195
برچسب ها :

تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 | 14:46 | نویسنده : وحید

آشنایی با حفاظ نرده بالکن فرفورژه

شما هم میدانید که یکی از راه هایی که میتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت کنید، به ویژه اگر ساختمان شما دارای تراس و یا بالکن است استفاده از نرده هاست. با اینکه تصور می شود که استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربین های مداربسته موثر نیست اما باز هم شما نمیتوانید نقش آن ها را در حفظ امنیت نادیده بگیرید. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از انواع حفاظ نرده بالکن فرفورژه به شما کمک خواهد کرد که امنیت را برای خانه و ساختمان خود ایجاد کنید.

انواع حفاظ نرده بالکن فرفورژه

شما میتوانید از انواع حفاظ نرده بالکن فرفورژه برای این کار استفاده کنید. دقت داشته باشید که حفاظ نرده بالکن فرفورژه هم مانند نرده های بخش های دیگر متفاوت هستند و می توانند مانند نرده دیوار شامل انواع بسیار زیادی باشند. آنچه که باید بدانید این است که استفاده از حفاظ نرده بالکن فرفورژه به شما چه کمکی خواهد کرد. این نرده ها در واقع در عین اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد اما باید بدانید که نکته مهم این است که این نوع نرده ها در واقع برای تراس و بالکن مورد استفاده هستند و این تراس و بالکن هم در معرض دید همگان قرار دارد. آنچه که باید بدانید این است که در عین زیبایی بتوانید امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید.

حفاظ نرده بالکن فرفورژه به شکل نیزه

یکی از انواع حفاظ هایی که میتوانید به عنوان حفاظ نرده بالکن فرفورژه از آن استفاده کنید انواعی است که مانند یک نیزه زار خواهند بود و شما میتوانید ارتفاع آن ها را عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع نرده ها در عین حال اینکه به شما یک نمای زیبا خواهند داد به شما این امکان را می دهند که کار خود را در این زمینه انجام دهید و به راحتی هرآنچه که باید را داشته باشید. دقت کنید که نه تنها برای خانه، بلکه میتوانید برای ساختمان های تجاری نیز از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید که شاید مهمترین بخش در انتخاب یک خانه و ساختمان تجاری همین امنیت باشد پس حفاظ نرده بالکن فرفورژه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آشنایی با انواع درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی)

درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی) امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد.

آیا شما هم با انواع درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی) آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی) هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه.در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی) آشنا کنیم.
درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند.که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند.البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های پارکینگ هستند.

انواع درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی)

همانطور که میدانید، صنعت حفاظ آهنی و نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته  است.

و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است.این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد.در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد.اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود.در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهن را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند.این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.البته انواع درب حیاط یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید.که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند.باید بدانید که انواع مختلف درب پارکینگ ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود .که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما میتوانید هم از درب های چوبی و هم از درب های فلزی به عنوان درب فرفورژه پارکینگ ( ورودی) استفاده کنید

برای استعلام قیمت و مشاوره ,  با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 187
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 | 15:36 | نویسنده : وحید

نرده فرفورژه راه پله را خاص و زیبا انتخاب کنید

 

نرده فرفورژه دوبلکس و گرد یکی از عناصر دکوراتیوی است که برای ساختمان به کار می رود. برای خانه های دوبلکس یا سوبلکس و همچنین برای پله های خارج ساختمان شما نیاز دارید که نرده فرفورژه راه پله شیک و زیبایی انتخاب کنید. نکته مهم دیگر در انتخاب نرده راه پله این است که کیفیت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشید که نرده فرفورژه را باید از متریال با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد.

نرده راه پله  راه پله خوب و با کیفیت چندین نقش دارد که در ساختمان شما ایفا می کند. در صورتی که نرده فرفورژه راه پله از متریال خوب و عالی بهره مند شده باشد، ماندرگای بالایی دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قدیمی و کهنه نمی شود. همچنین در صورتی که از جوشکاری و برشکاری با دستگاه های به روز و پیشرفته بهره مند شده باشد نیز خم نشده و قابل برش خوردن نیست. مهمترین وظیفه نرده فرفورژه راه پله این است که در برابر نیروهای وارد مقاومت کند. در صورتی که نرده فرفورژه از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، تکیه دادن به ان می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه راه پله با هدف ایمنی هنگام بالا و پایین رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زیرا وجود این حفاظ ها سبب پایداری افراد می شود و مانع از سقوط می شود. بنابراین باید در خانه هایی که سالمند یا فرزند کوچک دارند باید نرده فرفورژه آهنی محکم و با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

 

قیمت خرید حفاظ بالکن در گروه صنعتی فرفورژه آنلاین

 

شما با پرداخت قیمت حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از حفاظ تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه در گروه صنعتی فرفورژه آنلاین

 

در صورتی که خانه شما در طبقات اول ساختمان است یا اگر خانه ویلایی دارید و نگران ورود سارقین هستید و همچنین اگر در خانه های چند طبقه ساکن می باشید و ترس از سقوط دارید، باید به شما این پیشنهاد را بدهیم که نرده حفاظ پنجره بهترین چاره کار شماست. در نظر داشته باشید که با وجود این نرده حفاظ پنجره دیگر هیچ سارقی نمی تواند وارد ساختمان شود زیرا راهی برای عبور ان ها باز نگذاشته اید.

در نظر داشته باشید که امنیت هزینه نیست. بلکه باید برای داشتن خیالی راحت و آسوده و همچنین در امان ماندن از شر سارقین از بهترین جنبه های امنیتی را برای ساختمان یا ویلاهای خود لحاظ کنید.

نرده حفاظ پنجره امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات فلزی تبدیل شده است و علت آن هم این است که سارقین امروزه پرکار شده و دست به سرقت های زیادی می زنند! شما برای در امان ماندن از سارقین باید نرده حفاظ پنجره با کیفیت عالی و محکمی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

درب حیاط ساده و شیک سه لنگه خانه شما اولین عنصری است که به چشم می خورد

 

زمانی که در کوچه در حال قدم زدن هستید درب حیاط فرفورژه اولین چیزی است که آن را مشاهده می کنید. پس باید در انتخاب درب دقت کافی داشته باشید. درب حیاط ساده و شیک سه لنگه ساختمان شما اولین گذرگاهی است که از آن عبور می کنید و بی شک در نگاه بیننده درب حیاط فرفورژه شیک و خاص، نقش می بندد. درب حیاط فرفورژه زیبا و مدرن که بسیار خاص طراحی شده است سبب می شود تا ارزش نمای ساختمان بیش از پیش افزایش یابد. با وجود درب حیاط فرفورژه شیک و زیبا شما می توانید خانه خود را به یکی از زیباترین ساختمان ها در محل تبدیل کنید.. درب حیاط ساده و شیک سه لنگه را اگر برای خانه خود انتخاب کنید که دیگر سلیقه خود را به طور تمام و کمال نشان مخاطب می دهید.

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین در تماس باشید

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 200
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 | 15:11 | نویسنده : وحید

نرده راه پله فرفورژه یعنی زیبایی بی نقص و خاص خانه شما

نرده راه پله فرفورژه یکی از عناصر دکوارتیو لاکچری و خاصی است که برای ساختمان به کار می رود. در صورتی که به دنبال نرده پله پیج مدرن و خاصی هستید که هم کیفیت عالی داشته باشد و هم زیبایی منحصر به فردی را به همراه داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات فرفورژه آنلاین را مشاهده کنید.

نرده راه پله فرفورژه یکی از پرفروش ترین و پر مخاطب ترین نرده حفاظ هایی است که برای پله در نظر می گیرند. زیرا با انتخاب این نرده پله با یک تیر دو نشان می زنید. اولا با وجود نرده حفاظ پله امنیت افراد را لحاظ کرده اید. زیرا نرده پله برای حفظ تعادل و پایداری افراد است که هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها این تعادل حفظ شود. همچنین وجود نرده راه پله فرفورژه سبب می شود که زیبایی و دیزاین خانه شما نیز خاص جلوه کند.

نرده دوبلکس فرفورژه کارکرد اولیه ان برقراری ایمنی برای خانه های شماست. در صورتی که نرده حفاظ دوبلکس فرفورژه  از مواد و متریال با کیفیت ساخته شود شما می توانید با خیال راحت به آن تکیه داده و از ایمنی ان مطمئن باشید.  نرده راه پله فرفورژه نه تنها کارکرد ایمنی دارد بلکه سبب می شود تا دیزاین و نمای خانه شما نیز تحت تاثیر قرار گیرید. بنابراین انتخاب نرده راه پله نقش مهمی در بزرگ یا کوچک نشان دادن و همچنین لاکچری و شیک نشان دادن خانه شما عزیزان دارد.

در صورتی که قصد خرید نرده راه پله فرفورژه شیک و در عین حال مستحکم و باکیفیت بالا دارید،باید کمی حوصله به خرج دهید تا بهترین نرده راه پله را برای خود انتخاب کنید. نرده راه پله فرفورژه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که هر یک زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. برای اینکه شما نرده راه پله خاص و لاکچری و در عین حال زیبایی داشته باشید، کافیست تصاویر نرده پله مدور یا پیچ یا نرده راه پله ساده و فرفورژه در فرفورژه آنلاین را مشاهده کنید.

نرده راه پله فرفورژه در طرح ها و مدل های مختلفی در فرفورژه آنلاین تولید می شود شما برای داشن این نرده پله خاص و زیبا کافیست طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین متریال به کار رفته در ساخت نرده راه پله فرفورژه در فرفورژه آنلاین نیز متغیر است و براساس جنسی که برای نرده پله خود در نظر می گیرد، کارشناسان و تکنسین ها ما بهترین برشکاری و دقیق ترین ریزه کاری های طرح را برای شما ارائه می دهند.

کیفیت ساخت و ماندگاری و همچنین کیفیت رنگ نرده راه پله فرفورژه فاکتور مهمی است که باید در هنگام خرید این نرده راه پله به آن توجه داشت. در نظر داشته باشید که نرده باید ایمنی خانه شما را حفظ کند. در صورتی که با تکیه کردن نرده راه پله نتواند مقاومت کند و خم شود، می تواند خطری جدی برای افراد باشد. چون ممکن است کودکان با تکیه دادن به نرده پله بی کیفیت، حوادث جبران ناپذیری را برای خود رقم بزنن. برای داشتن بهترین و با کیفیت ترین نرده راه پله فرفورژه کافیست با شماره تماس 09123469705 تماس بگیرید تا کارشناس ما در فرفورژه آنلاین شما را راهنمایی کنند.

 

درب حیاط فرفورژه خانه شما , نشانگرحسن سلیقه شما میباشد .

درب حیاط فرفورژه خانه خود را زیبا انتخاب کنید زیرا درب حیاط فرفورژه تاثیر بسیاری در نما و زیبایی خانه دارد. در صورتی که تمایل دارید درب حیاط فرفورژه خانه شما به یک نماد تبدیل شود کافیست طرح مورد نظر خود را به دست یک شرکت معتبر بسپارید تا تمامی ریزه کاری و ظریف کاری در طرح درب حیاط فرفورژه را پیاده کند و در نتیجه شما بهترین و با کیفیت ترین درب حیاط فرفورژه را در محل داشته باشید.

آن چیزی که بیشتر از همه و زودتر از سایر عناصر دکوراتیو در خانه شما جلوه می کند،درب حیاط فرفورژه است. درب حیاط فرفورژه در طرح های ساده یا کلاسیک و همچنین طرح های فانتزی با درب حیاط فرفورژه برش لیزری یا همان درب لیزری  و همچنین درب حیاط فرفورژه لاکچری جنوبی یا درب حیاط فرفورژه شمالی و دو لنگه یا سه لنگه و تک لنگه و همچنین درب حیاط فرفورژه یا درب طرح چوب تنها بخشی از محصولات پرتنوع درب ساختمان است.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 184
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 | 14:41 | نویسنده : وحید

حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم

از جمله حفاظ‌هایی که برای نوع ها درب‌ استفاده می شود، حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم نام دارد. از این نوع حفاظ، اکثراً جلوی درب مغازه‌ها، شرکت‌ها و یا آپارتمان‌ها بکار می رود. با توجه به اینکه ساختار این نوع از حفاظ، نسبت به سایر حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر می‌آید، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با این‌حال از آنجایی که حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم باید مستحکم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شکل پروفیل ساخته می شود، ضمن اینکه درون پروفیل‌ها را از طرح و شکل‌های عمودی و افقی پر می‌کنند تا مقاومت درب افزایش یابد. در ادامه قصد داریم در خصوص موارد مرتبط با این درب صحبت کنیم و توصیه می کنیم که اگر می خواهید به تازگی از آن استفاده نمایید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ویژگی‌های حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم

همانطور که در بالا عرض کردیم، حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد. با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب‌های آکاردئونی در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناری در درب‌های آکاردئونی که اندازه‌های آن باید 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌های با کیفیت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگیره‌های فلزی موسوم به کونیک
  • وجود کمربند ایمنی
  • استفاده از جوش SMAW در مسیر تولید درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای حفاظ درب‌های آکاردئونی

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم نسبت به سایر درب‌ها بعنوان حفاظ، حسن های بسیار مناسبی دارد. یکی از این حسن‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین حفاظ درب آکاردئونی آهنی و مقاوم بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

مزیت حفاظ شاخ گوزنی آهنی روی دیوار  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزنی

انتخاب حفاظ آهنی شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را الی مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این دسته شما را با عوامل کارساز در گزینش نوع حفاظ شاخ گوزنی آشنا کنیم. مزیت حفاظ شاخ گوزنی آهنی روی دیوار یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن دقت کنید.

مزیت حفاظ هم زیاد مهم است. شما باید امنیت و ایمنی حفاظ شاخ گوزنی را حفظ کنید. باید در این زمینه گزینش های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و وانگهی پیچیدگی هایی که در این گویه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در میان شهر حیات کنید دست شما باز است که حفاظ های ساده ای همانند حفاظ های سرنیزه ای بهره‌گیری کنید.

آشنایی با انواع درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم

امروزه از انواع مختلفی در ها استفاده می شود که شاید مهم ترین استفاده از آن ها در درب های ویلاها باشد. آیا شما هم با انواع درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم آشنایی دارید و می دانید که از چه جنس هایی ساخته می شوند؟ درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم هم میتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب های چدنی و یا فرفورژه. در این بخش با ما همراه شوید تا شما را با انواع درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم آشنا کنیم.

درب های حیاطی فرفورژه از چارچوب هایی ساخته شده اند که شکل ظاهری آن ها را برخلاف انواع درب های مدرن پیچیده تر می کند. البته این نوع درب ها معمولا برای ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب های ویلایی هستند.

انواع درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم

البته انواع درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب ویلایی فرفورژه آهنی و فلزی زیبا و مقاوم ویژگی های متفاوتی دارند و همین هم باعث می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 218
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 | 14:19 | نویسنده : وحید

حفاظ پنجره فرفورژه ساده و شیک و زیبا همچنین ایمن

حفاظ پنجره فرفورژه خانه شما می تواند امنیت خانه را رقم بزند. در خانه هایی که در طبقات اول هستند یا خانه های ویلایی و مسکونی شرط اول این است که از طریق نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمنی خانه را فراهم کند. نکته ای که باید در هنگام خرید نرده حفاظ پنجره فرفورژه برای خود در نظر داشته باشید این است که این نرده قرار است در برابر سارقین از اموال شما دفاع کند. برای اینکه حفاظ پنجره فرفورژه برنده میدان باشد باید از  کیفیت عالی برخوردار باشد. شما با در نظر گرفتن بهترین متریال و همچینن رعایت مسائل امنیتی در شساخت نرده پنجره می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده بدون استرس و به مسافرت بروید.

در صورتی که نرده حفاظ پنجره فرفورژه شما تنها چند تکه تیغه اهنی باشد که در کنار هم جوش خورده است و هیچ استانداری برای ساخت ان در نظر گرفته نشده است باید به شما  هشدار بدهیم که سارقین به راحتی می توانند از طریق این نرده حفاظ پنجره فرفورژه ها به سادگی وارد خانه شوند.

برای داشتن نرده حفاظ پنجره فرفورژه ایمن و مقاوم باید تمامی جنبه های امنیتی در نظر گرفته شود. از جمله مهمترین نکته ای که باید برای ساخت نرده حفاظ پنجره فرفورژه در نظر گرفت این است که عرض بین تیغه های ساخته شده در نرده حفاظ پنجره فرفورژه باید مقدار معین و استانداری باشد که سارقین نتوانند سر خود را بین این تیغه ها جای دهند. همچنین نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از متریال کیفیت و مرغوب با در ساخت حفاظ پنجره فرفورژه سبب می شود تا ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر نور آفتاب و گرد وغبار و سایر شرایط محیطی، رنگ از بین نرود و زود کهنه و فرسوده نشود.

برای اینکه جنبه های امنیتی برای ساخت حفاظ پنجره فرفورژه رعایت شود و همچنین جنبه های زیبایی شناختی نرده محافظ پنجره نیز لحاظ شود کافیست با شرکت فرفورژه آنلاین تماس گرفته و یکی از این حفاظ های زیبا فرفورژه یا نرده حفاظ استیل یا نرده حفاظ ساده و مدرن و کلاسیک و همچنین سلطنتی را برای خود برگزینید.

 

نرده بالکن فرفورژه برای امنیت بیشتر

یکی از انواع نرده هایی که امروزه حتی به عنوان نرده دیوار هم مورد استفاده قرار می گیرد نرده بالکن فرفورژه فرفورژه است. شما میتوانید از انواع مختلفی از این نرده بالکن فرفورژه استفاده کنید البته این نوع نرده ها میتوانند با توجه به آنچه که شما در نظر دارید متفاوت باشند. بعضا برای شما هم پیش آمده است که ساختمان هایی را دیده اید که می تواند به شما الهامات و ایده هایی در زمینه انتخاب نرده مورد نظر شما را بدهند. دقت داشته باشید که این کار در واقع برای شما به عنوان یک فرد مبتدی در این زمینه کار آسانی نخواهد بود و اگر شما اطلاعات کافی را در این زمینه نداشته باشید دچار مشکلاتی خواهید شد.

 

درب فرفورژه پارکینگ و حیاط زیبایی را به ساختمان شما دعوت می کند.

 

درب فرفورژه پارکینگ اولین عنصر دکوراتیوی است که ببینده به ان می نگرد. در واقع وجود درب فرفورژه پارکینگ شیک و مدرن سبب می شود تا ارزش و نمای خانه شما نیز بیش از پیش زیبا تر جلوه کرده و باارزش تر شود. در صورتی که در کوچه قدم بزنید و نگاهی به درب فرفورژه پارکینگ ساختمان ها بیاندازید متوجه می شوید که وجود درب پارکینگ خاص و زیبا چقدر روی دید شما و نمای خانه موثر است.

با وجود درب فرفورژه پارکینگ خاص و مدرن می توانید خانه خود را به یک نماد در کوچه تبدیل کنید. درب فرفورژه پارکینگ در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید هر یک از طرح های زیبا و خاصی را که دوست دارید برای خود داشته باشید مانند : درب لیزری برای این امر کافیست تصویر درب فرفورژه پارکینگ مورد نظر را به کارشناسان فروش ما در فرفورژه آنلاین بفرستید.

درب حیاط خانه در طرح های فرفورژه یا درب فرفورژه پارکینگ طرح چوب و همچنین درب فرفورژه پارکینگ و درب لیزری درب حیاط و درب پارکینگ مدرن و کلاسیک و همچنین درب فرفورژه پارکینگ جنوبی یا شمالی و یا درب فرفورژه پارکینگ ویلایی یا خانه باغ و تک لنگه و یا درب پارکینگ دولنگه یا سه لنگه و... تقسیم می شود.

فرفورژه آنلاین با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محصولات فلزی و همچنین کسب حداکثری رضایت مشتریان توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را برای خود رقم بزند.

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 358
برچسب ها :